Darmowe konto bez kruczków – starcie gigantów bankowości
Orange Finanse – najlepsze, darmowe, mobilne konto osobiste – raport Q1 2017
Jeden turniej, trzy rundy, 24 zawodników. Najnowszy raport zestawiający ofertę bankowych kont osobistych wyłania Orange Finanse, jako zwycięzcę gwarantującego klientom zaawansowane technologicznie, mobilne i całkowicie darmowe konto bankowe, wzbogacone o dodatkowe korzyści konsumenckie i atrakcyjne bonusy.
O miano najlepszych, w zakresie oferty kont osobistych, rywalizowały: Alior Bank, Bank BPS, Bank Millenium, Bank Pocztowy, BZ WBK, BGŻ BNP Paribas, BOŚ Bank, Citi Handlowy, Crédit Agricole, Deutsche Bank, Eurobank, Getin Bank, Idea Bank, ING Bank Śląski, mBank, Nest Bank, Orange Finanse, Pekao SA, PKO BP, Plus Bank, Raiffeisen Polbank, T-Mobile Usługi Bankowe, Toyota Bank i Volkswagen Bank Polska.
Bankowe konta osobiste uwzględnione w raporcie oceniono pod kątem trzech głównych kryteriów: rzeczywistej, tj. nieobwarowanej dodatkowymi warunkami do spełnienia przez klienta, darmowości konta, jego mobilności oraz bonusowych korzyści oferowanych przez bank posiadaczom danego konta osobistego.
W rankingu darmowości kont na pierwszym miejscu plasują się ex aequo trzy banki: Idea Bank, Nest Bank i Orange Finanse, gdzie założenie konta jest najbardziej opłacalne.
Na płaszczyźnie technologiczno-mobilnej wygrywają, remisując: BZ WBK, mBank, Orange Finanse oraz T-Mobile Usługi Bankowe, jako banki gwarantujące m.in. komfort korzystania z e-bankowości, użytecznych aplikacji mobilnych, płatności zbliżeniowych, systemu BLIK, wykonywania przelewów bez znajomości numeru konta, opłacania faktur za pomocą kodu QR etc.
Strefa dodatkowych korzyści dla klientów, powiązana z kontem osobistym, jest natomiast najbardziej rozbudowana i najatrakcyjniejsza w przypadku oferty mBanku i Orange Finanse, które proponują najwięcej interesujących bonusów.
W wynikach starcia gigantów bankowości w trzech kolejnych rundach wygrywa Orange Finanse, który – jako jedyny bank – pojawia się (ze swoim Kontem Osobistym) na pierwszej pozycji w każdym z etapów rywalizacji. Szczegóły rankingu i metodyka jego opracowania dostępne są w raporcie.
Raport Darmowe konto bez kruczków – starcie gigantów bankowości jest rankingiem najpopularniejszych w Polsce instytucji bankowych oraz kont osobistych, przygotowanym na podstawie, komunikowanych w pierwszym kwartale br. ofert w/w banków. Jego celem było skonfrontowanie przekazów marketingowych poszczególnych banków z faktycznym stanem zapisów zawartych w ofertach dla klientów indywidualnych i wyłonienie tym samym najbardziej korzystnego (z punktu widzenia potencjalnego użytkownika), darmowego konta bankowego. Autorami raportu są bloger finansowy Szymon Ziemba (RekinFinansów.pl) oraz zespół copywriterów z agencji Conversacja, specjalizujących się w copywritingu sprzedażowym dla sektora bankowości.
Raport do pobrania -> http://conversacja.pl/materialy/Raport_Konto_bez_Kruczkow_2017.pdf
Kontakt -> kontakt@conversacja.pl lub tel. +48 609 314 739
Autorzy raportu „Darmowe konto bez kruczków – starcie gigantów bankowości”
Rekin Finansów (Szymon Ziemba)
Jego blog odwiedza ponad 120 tys. osób miesięcznie. Pokazuje swoim czytelnikom, jak efektywnie dysponować finansami, w jaki sposób wybrać najlepsze konto osobiste i jak reagować na obecną politykę finansową państwa. Kompleksowe porady z zakresu oszczędzania i produktów bankowych sprawiają, że Rekinowi Finansów zaufały już tysiące czytelników, a jego blog stał się jednym z najbardziej opiniotwórczych w kraju.
Zespół marketerów, copywriterów i analityków treści internetowych, specjalizujący się w tworzeniu unikalnych historii o markach, usługach i produktach. W swojej pracy łączy słowa, liczby i nowe technologie, aby tworzyć skuteczne komunikaty marketingowe i dogłębnie analizować ich wymierne efekty. Dzięki doświadczeniu Conversacji oraz wiedzy Rekina Finansów powstał raport, który demaskuje kruczki zawarte w ofertach banków, dotyczących bezpłatnych – w teorii – kont osobistych.
Więcej na temat copywritingu sprzedażowego w komunikacji marketingowej banków na stronie http://conversacja.pl/copywriting/copywriting-sprzedazowy-a-komunikacja-marketingowa-w-sektorze-bankowym/