Rajstopy Lores jeszcze bliżej kobiet – wystartował nowy blog!
Marka Lores – importer i dystrybutor włoskich rajstop – ogłosiła start bloga firmowego. Serwis ma zawierać treści przeznaczone dla kobiet: porady dotyczące pielęgnacji, gadżetów DIY, stylu, a także inspiracje i nowinki o włoskiej modzie. Innowacyjne w komunikacji marki jest to, że na blogu swoje miejsce będą mieli także panowie – marka Lores w prostych słowach przybliża im ciekawostki ze świata kobiet.
2017-09-26, 14:34

- Marka Lores to rodzinne przedsięwzięcie, które istnieje od 1992 roku i od tamtej pory stara się reagować na potrzeby wszystkich kobiet – zarówno w zakresie wysokiej jakości wyrobów pończoszniczych, jak i różnorodności naszej oferty. Wspólnie stwierdziliśmy, że blog będzie kolejnym krokiem w kierunku nawiązania jeszcze lepszej relacji z naszymi klientkami – mówi Daniel Zawada, który kieruje działaniami marketingowymi firmy.

Głównym założeniem bloga było stworzenie miejsca w Sieci, które stanowi obszar spotkań kobiet, platformę wymiany pomysłów na stylizacje, gadżety DIY, sprytne rozwiązania do zastosowania w dekoracji wnętrz czy inspiracji włoską modą. Oprócz tego marka Lores jeden z działów na blogu poświęciła… panom, którzy nie wiedzą, jak odnaleźć się w świecie kobiet. To właśnie tam uzyskają odpowiedzi na pytania dotyczące oznaczeń i modeli rajstop czy drobnych prezentów, jakie mogą sprawić swoim ukochanym. Wraz ze startem serwisu powstały również oficjalne profile marki w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie.

Blog Lores – nowy sposób mówienia o rajstopach

Blog utrzymany jest w stylistyce sklepu internetowego marki – tak, aby każdy mógł identyfikować Lores z treścią, jaka pojawia się w nowym serwisie. Przejrzysty szablon pozwala na łatwą nawigację, a odpowiednie wtyczki pozwalają na podzielenie się artykułem w mediach społecznościowych, tak, aby treść w nim zawarta nie umknęła czytelnikom.

Serwis wystartował pod koniec sierpnia 2017 roku i od tamtej pory systematycznie publikowane są w nim artykuły związane z tym, co bliskie klientkom marki Lores. Firma cały czas pracuje nad nowymi treściami, które będą ciekawe, atrakcyjne dla czytelniczek, a przede wszystkim – praktyczne i przydatne. W Lores wierzymy, że bliski kontakt z klientką – nie tylko w sklepie internetowym czy stacjonarnym, ale również online – tworzy wyjątkową atmosferę pomiędzy marką a jej odbiorcami. Chcemy, by nasz blog oraz profile w social mediach, a później również newsletter, stanowiły naszą wizytówkę i pokazywały, że dla Lores najważniejsze są… kobiety – podsumowuje Daniel Zawada.

 O firmie:

Założona w 1992 roku firma LORES jest importerem i dystrybutorem najwyższej jakości włoskich wyrobów pończoszniczych, dostarczanych przez renomowanych producentów. Oferujemy wzorzyste kolekcje sezonowe zgodne z najnowszymi trendami mody oraz ponadczasową, spełniającą nowoczesne standardy klasykę. Eleganckie i perfekcyjnie wykończone rajstopy, pończochy, legginsy, zakolanówki, podkolanówki i skarpetki, to główna oferta marki. Obecnie została ona poszerzona o włoską odzież sportową: kobiecą oraz męską. Marka LORES dedykowana jest kobietom, które cenią włoską modę.

Sklep: https://lores.pl/

Blog: https://lores.pl/blog

Facebook: www.facebook.com/LoresRajstopy/

Content na blog dostarcza Conversacja.pl.

KONTAKT / AUTOR
Anna Błaszczyk
Copywriter
Conversacja.pl
667-262-587
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.