- Marka Lores to rodzinne przedsięwzięcie, które istnieje od 1992 roku i od tamtej pory stara się reagować na potrzeby wszystkich kobiet – zarówno w zakresie wysokiej jakości wyrobów pończoszniczych, jak i różnorodności naszej oferty. Wspólnie stwierdziliśmy, że blog będzie kolejnym krokiem w kierunku nawiązania jeszcze lepszej relacji z naszymi klientkami – mówi Daniel Zawada, który kieruje działaniami marketingowymi firmy.
Głównym założeniem bloga było stworzenie miejsca w Sieci, które stanowi obszar spotkań kobiet, platformę wymiany pomysłów na stylizacje, gadżety DIY, sprytne rozwiązania do zastosowania w dekoracji wnętrz czy inspiracji włoską modą. Oprócz tego marka Lores jeden z działów na blogu poświęciła… panom, którzy nie wiedzą, jak odnaleźć się w świecie kobiet. To właśnie tam uzyskają odpowiedzi na pytania dotyczące oznaczeń i modeli rajstop czy drobnych prezentów, jakie mogą sprawić swoim ukochanym. Wraz ze startem serwisu powstały również oficjalne profile marki w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie.
Blog Lores – nowy sposób mówienia o rajstopach
Blog utrzymany jest w stylistyce sklepu internetowego marki – tak, aby każdy mógł identyfikować Lores z treścią, jaka pojawia się w nowym serwisie. Przejrzysty szablon pozwala na łatwą nawigację, a odpowiednie wtyczki pozwalają na podzielenie się artykułem w mediach społecznościowych, tak, aby treść w nim zawarta nie umknęła czytelnikom.
Serwis wystartował pod koniec sierpnia 2017 roku i od tamtej pory systematycznie publikowane są w nim artykuły związane z tym, co bliskie klientkom marki Lores. Firma cały czas pracuje nad nowymi treściami, które będą ciekawe, atrakcyjne dla czytelniczek, a przede wszystkim – praktyczne i przydatne. W Lores wierzymy, że bliski kontakt z klientką – nie tylko w sklepie internetowym czy stacjonarnym, ale również online – tworzy wyjątkową atmosferę pomiędzy marką a jej odbiorcami. Chcemy, by nasz blog oraz profile w social mediach, a później również newsletter, stanowiły naszą wizytówkę i pokazywały, że dla Lores najważniejsze są… kobiety – podsumowuje Daniel Zawada.
O firmie:
Założona w 1992 roku firma LORES jest importerem i dystrybutorem najwyższej jakości włoskich wyrobów pończoszniczych, dostarczanych przez renomowanych producentów. Oferujemy wzorzyste kolekcje sezonowe zgodne z najnowszymi trendami mody oraz ponadczasową, spełniającą nowoczesne standardy klasykę. Eleganckie i perfekcyjnie wykończone rajstopy, pończochy, legginsy, zakolanówki, podkolanówki i skarpetki, to główna oferta marki. Obecnie została ona poszerzona o włoską odzież sportową: kobiecą oraz męską. Marka LORES dedykowana jest kobietom, które cenią włoską modę.
Sklep: https://lores.pl/
Blog: https://lores.pl/blog
Facebook: www.facebook.com/LoresRajstopy/
Content na blog dostarcza Conversacja.pl.